produkty: 0
0.00 PLN
Znajdujesz się na:

Magazyn:

Ilość:

Dodaj do koszyka Zamknij

Produkt został dodany do koszyka

Ok

Sposób dostawy

     1.    Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
     2.    Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.
     3.    Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni roboczych potrzebnych do Dostawy i             realizacji zamówienia.
     4.    Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych zgodnie             z §5 ust. 2 Regulaminu.
     5.    Zamówione Towary są dostarczane pod dom Klienta bez wnoszenia za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w             formularzu zamówienia.
     6.    W dniu wysłania Towaru do Klienta (jeśli nie wybrano możliwości osobistego odbioru Towaru) przekazywana jest na adres             poczty elektronicznej Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę.
     7.    Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W             razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego             protokołu.
     8.    Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbioru można dokonać w Sklepie Stacjonarnym w Dni             Robocze, w godzinach otwarcia wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu, po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą             terminu odbioru za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
     9.    Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon albo fakturę VAT             obejmującą dostarczane Towary.
     10.   W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako             adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia             terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu             Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając             ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.